Monday 6 April 2015

ESP MEMBANYAKKAN SUSU BADAN

Hari ini cikgu blogger saya sarankan saya menulis blog dengan cara mencari Keyword di google.com. hehe contohnya ESP membanyakkan susu badan ibu. Kebetulan pulak, "cucu Shaklee" saya yang sedang mengandung 30 minggu pm saya di WhatsApp (0138974397) menyatakan kegembiraannya. Baru sahaja minum ESP selama seminggu, dan usia baby dalam kandungannya berusia 30 minggu, air susu sudah keluar. Meh tengok print screen testimoni "fresh dari oven" ni hehehe

1 month ago, seorang customer saya bernama Syahirah yang saya panggil adik, baru sahaja seminggu consume ESP , air susu semakin banyak. Memilih ESP selepas menghubungi saya melalui FB saya Ummu Mardhiyyah dan FB Page saya "Rahsia Cantik, Sihat Luar dan Dalam kerana anaknya kurang berat dan susu badannya juga semakin berkurang.






Pasti dan terbukti ESP sangat berkesan membantu ibu-ibu sama ada ibu yang sedang hamil (risau tak de air susu bila bersalin nanti), atau ibu yang sedang berpantang untuk membanyakkan dan memekatkan air susu ibu.


Apa kandungan ESP?
  • mengandungi hanya kacang soya non-GMO (ia tidak diubahsuai secara genetik) dan diproses dibawah suhu rendah.
  • mengandungi 22 jenis asid amino dan merupakan satu-satunya produk dipasaran yg menyediakan 9 asid amino penting, yang tubuh manusia tidak boleh hasilkan. 

BAGAIMANA ESP MERIAHKAN SUSU IBU?
  • ESP boleh membantu dalam penyusuan ibu dengan mengisi kekurangan sumber nutrisi (protein dan kalsium) yang tidak diambil oleh ibu di dalam pemakanan mereka setiap hari. 
  • Menurut Ohio State University xtension, ibu-ibu harus mempunyai 71 g protein setiap hari. 
  • Oleh itu, ESP dapat membantu pembentukan sel dan merupakan kandungan penting dalam susu ibu.
  • Kesimpulannya,untuk menghasilkan susu yg banyak dan berkualiti seiring dengan pengambilan ESP, para ibu perlu mengamalkan teknik penyusuan yang betul, mengambil air yang cukup dan mempraktikkan jadual pam yang konsisten. Iaitu konsep supply and demand.
  • Selain bayi kenyang dengan susu yang dihasilkan, para ibu juga memperoleh bonus lain iaitu mereka akan lebih bertenaga dan mempunyai kulit yang cantik dan gebu. 
  •  
    ok, Sesiapa yang berminat nak mencuba ESP ni, bolehlah mencubanya dan menghubungi saya. Saya dah cuba, setiap 3 bulan selepas habis ESP, saya akan order semula. Why? sebab ianya sangat berkesan pada saya menambah air susu badan dan anak saya bernama Nur Syifa' Mardhiyyah sehingga kini masih menyusu badan walaupun sudah berusia 2 tahun 5 bulan ^_^. Apapun, semua ini adalah rezeki Allah. Susu ibu adalah kurniaan Allah dan hak untuk anak-anak kita.

    Puan Jannah [FB: Ummu Mardhiyyah] Shaklee Independent Distributor [ID No : 868307]
    013-8974397|ummumardhiah81@gmail.com


    FB Page: Rahsia Cantik, Sihat Luar dan Dalam

    Salam tulus ikhlas daripada saya Ummu Mardhiyyah (Ibu kepada Mardhiyyah)

No comments:

Post a Comment

 
Full design blog:jiakreatifelt.com