Monday 17 December 2012

TESTIMONIAL SHAKLEE COLLAGEN POWDER. JOM BORONG! (^_^)

Salam Sejahtera semua, sejak dua menjak ni terdorong mencari testimonial Shaklee Collagen Powder. Selepas merasai sendiri penangan hanya 7 sachet SCP, alhamdulillah kulit siku saya yang kasar dan tapak kaki yang pecah kini dah menghilang.

Sebenarnya saya percaya dengan produk-produk Shaklee ni sebab saya sendiri merasai "penangan" hebat produk2 Shaklee masa tempoh berpantang hari tu iaitu Set C dan kemudian saya tambah pengambilan ESP dan Shaklee Collagen Powder. Produk HOT Shaklee.. Sehingga kini saya "menelan" produk Shaklee..hehehe (^_^).Alhamdulillah dengan izin Allah memang benar berkesan semuanya...Adeh, berapa banyak hehehehe daa (^_<)

Hari ni saya nak kongsi sikit cerita ttg KEBAIKAN SHAKLEE COLLAGEN POWDER dan TESTIMONIAL PENGGUNA yang dah menggunakannya... sebelum ni saya dah post entry tentang Collagen powder tapi hari ni nak tambah lagi. boleh kan kawan2...Memang best produk ni...

KEBAIKAN COLLAGEN POWDER SHAKLEE

 Yang ni pulak ada story tentang Collagen Powder Shaklee dalam Rencana Produk (klik pic kalau nak paparan lebih jelas lagi tau...
 TESTIMONIAL 1

Credit to rakan Biz

 TESTIMONIAL 2


 TESTIMONIAL 3

 TESTIMONIAL 4

TESTIMONIAL 5


Pssst, asyik baca testimonial kawan-kawan ni.. x nak mencuba ke sekotak sebagai permulaan. Pada guru-guru dah nak masuk sekolah dah ni. Bole la datang sekolah dengan muka berseri-seri after ambik Collagen Powder Shaklee :) Mesti anda, suami dan orang sekeliling gembira melihat perubahan anda (^_^)

Jom add & pm saya di FB Ummu Mardhiyyah Shaklee Independent Distributor (ID:868307) atau hantar email pada saya ummumardhiah81@gmail.com. Harga CANTIK untuk anda yang ingin CANTIK dan MEMANG ANDA CANTIK...


Saya Pengedar Sah Shaklee di Sabah, kawasan Kota Belud, Kota Kinabalu, Papar, Sarawak, Wilayah Persekutuan Labuan dan seluruh Malaysia. Anda juga boleh menggunakan SID saya (868307) di mana-mana cawangan Shaklee untuk sebarang pembelian atau ingin mendaftar sebagai ahli Shaklee. Sebarang pertanyaan lanjut dan konsultasi, boleh menghubungi saya pada bila-bila masa sahaja (^_^)
FB: Ummu Mardhiyyah
FB Page: Vitamin Syifa' e-Shoppe
SID: 868307
Call/SMS/Whatsapp/Wechat: 0138974397
email:ummumardhiah81.blogspot.com 

Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments:

Post a Comment

 
Full design blog:jiakreatifelt.com