Saturday 10 January 2015

Cara Memusnahkan Sel-sel Barah Kanser

Assalamu'alaykum dan salam sejahtera. Hari ini saya ingin berkongsi dengan anda cara untuk memusnahkan sel barah kanser dengan mengamalkan lapan surah yang terdapat di dalam alquran. Sesungguhnya AlQuran adalah merupakan syifa' (penawar) bagi orang-orang beriman.Lapan surah ini hendaklah diamalkan dan dibaca untuk memusnahkan sel-sel barah kanser.Jika pesakit dapat membaca surah tersebut adalah lebih baik.Jika tidak terdaya atau pesakit kurang baik bacaannya, maka boleh meminta suami/ isteri, ayah atau orang lain membacakan untuknya.


 Seelok-eloknya, sebelum membaca surah tersebut, hendaklah:
 ☆ Istighfar 10x
 ☆ Selawat ke atas Nabi SAW 10X
 ☆ Alfatihah 1x
 Sediakan sebotol air bersih lagi suci dan menyucikan dan setiap kali habis surah dibaca, ditiupkan kepada air.  pesakit dinasihatkan mengamalkan minuman yang dibacakan lapan surah itu setiap hari dan menyapu air penawar tersebut ke atas kawasan yang terkena barah kanser. INSHA'ALLAH, sakit dan kesembuhan itu semua atas keizinan dan kekuasaan Allah SWT.

 Di sini saya kongsikan penyebab kanser payudara. Boleh rujuk pada slide di bawah.


Untuk kaedah alternatif yang lain untuk memusnahkan sel barah kanser ialah dengan mengamalkan tonik botani keluaran Shaklee iaitu vivix.  Campuran unik botani Polyganum, Cuspidatum, Anggur Muscadine Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol.


Berikut adalah merupakan kebaikan Vivix Shaklee:



Untuk makluman, pada bulan Januari ini promosi Vivix Shaklee. Untuk mendapatkan harga istimewa, anda boleh menghubungi saya terus di nombor yang tertera di bawah ^_^.







No comments:

Post a Comment

 
Full design blog:jiakreatifelt.com