Monday 1 September 2014

Meal Shakes Shaklee Buat Syifa' Tambah Selera Makan



Dimulakan dengan Bismillah pembuka bicara tentang Meal Shakes Shaklee Penambah Selera Makan. Nak tahu tak? Tak pernah lagi terjadi sebelum2 ini. Shaklee menawarkan sesuatu yang istimewa bulan September 2014. Beli 3 canister Meal Shakes Shaklee percuma 1 Meal Shakes yang bernilai RM103.75. Wow! Amazing kan?

Apa sebenarnya  Meal Shakes ni?


Anak2 saya kedua2nya puteri. Biasanya saya akan campurkan 1 scoop sehari dalam menu harian mereka.  Alhamdulillah hasilnya, anak saya jarang sembelit dan mempunyai selera makan yang baik. Terutama anak yang kedua Nur Syifa' yang masih menyusu badan. Sebab saya juga mengamalkan Meal Shakes setiap hari untuk tujuan tambah berat badan dan penyusuan ☺ Syifa' sangat berselera makan. Lepas makan nasi atau bubur. Dia nak menyusu. Selepas menyusu, saya akan minum ESP untuk bagi pekat air susu. Syifa' akan tumpang "segelas" juga minum ESP tu sekali dengan kudapan bIskut.  Nampak neneknya makan nasi, dia join sekali makan nasi duduk bersimpuh depan neneknya.

Gambar kat bawah ni gambar kedua2 puteri kesayangan saya. Yang sulung bernama Radhiatan Mardhiah dan yang kedua Nur Syifa' Mardhiyyah.





Siapa sebenarnya yang boleh ambik Meal Shakes Shaklee?

  1.  Pickey eaters (pemilih makanan) @ tiada selera makan
  2.  Kanak-kanak berumur 1 tahun ke atas
  3.  Orang dewasa atau kanak-kanak yang mengalami masalah sembelit.
  4.  Warga tua.
  5.  Bermasalah menelan pil.
  6.  Mengalami morning sickness.
  7.  Ibu menyusu
Jom "layan" jap testimoni salah seorang pengguna Meal Shakes Shaklee.


Untung tau mengamalkan produk Meal Shakes Shaklee. InshaAllah dengan izinNya, pengambilan yang konsisten akan membantu sesiapa yang mengamalkannya diserang demam, dan selsema. Ini kerana Meal Shakes boleh membantu meningkatkan imunisasi tubuh badan seseorang. Jom order sekarang ^_^. Jangan lepaskan peluang membeli dengan harga promosi bulan September hingga Oktober 2014 dengan pembelian beli 3 percuma 1. Nak Sharing beli? Jom pm saya.

Untuk mendapatkan maklumat lanjut berkenaan produk Shaklee atau ingin menjana pendapatan melalui perniagaan Shaklee, jangan malu-malu nak menghubungi saya;

FB : Ummu Mardhiyyah(SID:868307)

Pm inbox atau tulis diruangan comment atau

Sms/ whatsapp:  0138974397 😉 emailkan terus ke alamat ummumardhiah81@gmail.com :)

















































No comments:

Post a Comment

 
Full design blog:jiakreatifelt.com