Thursday 6 December 2012

SUPPLEMENT KESUBURAN WANITA & LELAKI SHAKLEE TERNYATA BERKESAN!

Dengan Nama ALlah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang...

Kehamilan merupakan sesuatu proses yang mudah bagi sesetengah orang dan sukar bagi setengah yang lain. Setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya. Kita bukan sahaja berdoa, usaha yang berterusan dan betul juga perlu untuk membantu isteri hamil.

Sejak dari zaman bujang sehinggalah kini (setelah berkahwin pada tahun 2009), saya sangat teruja dan gembira jika mendapat berita sahabat-sahabat, teman-teman dan saudara-mara berkahwin. Tapi hati saya sangat sedih apabila mendapat berita mereka belum mendapat zuriat. Bermacam cara saya untuk mendapatkan maklumat dan dikongsikan bersama mereka. Cumanya kadangkala saya takut nak membuka mulut untuk bertanya..sebab selalunya hati seorang wanita sangat sensitif jika ditanya tentang hal ini. Honestly, saya sangat-sangat nak membantu...(T_T) Tolong jangan marahkan saya. Saya ikhlas lillahi ta'ala.

Pernah satu hari saya mendengar ceramah di TV3, seorang ustaz tu berkata, bagi sesiapa yang ingin memndapatkan zuriat cuba amalkan minum air susu kambing + 7 biji kurma (diblander dan diminum).

Dan kini, saya nak berkongsi lagi kepada teman-teman diluar sana yang sedang berusaha untuk mendapatkan zuriat. Cubalah supplement Set Kesuburan Shaklee.
 Dalam set kesuburan ini ada untuk lelaki dan ada untuk perempuan:
Set kesuburan untuk WANITA mengandungi Vita-Lea, Vita-C, B-Complex, GLA-Complex, dan ESP. 
Set Kesuburan untuk LELAKI mengandungi Vita-Lea, Vita-C, B-Complex dan Zinc Complex.

Apa kata doktor???

Testimonial pengguna 1

Testimonial pengguna 2
 Credit pic to: avachalo
Testimonial pengguna 3
Credit pic to : Pn Mai
Testimonial pengguna 4


Testimonial pengguna 5



Jadi, apa tunggu lagi teman-teman, jom cuba Set Kesuburan Shaklee, insha'Allah atas izin-Nya akan berjaya. .. Sesuatu yang istimewa menanti anda..Hubungi saya...
♥ Suzana Binti Saman.
♥ ID Shaklee: 868307
♥ FB: Ummu Mardhiyyah
No.Contact: 0138974397
♥ ummumardhiah81.blogspot.com
♥ ummumardhiah81@gmail.com
SALAM TULUS IKHLAS DARI SAYA... (^_^)

No comments:

Post a Comment

 
Full design blog:jiakreatifelt.com