Tuesday 16 April 2013

ESP Untuk Cantik dan Sihat

ESP merupakan minuman Protein bukan-GMO yang lengkap dengan semua Asid Amino perlu membantu untuk Cantik dan Sihat. ESP adalah merupakan hidangan rendah lemak dan bebas laktosa dan kolesterol. ESP membantu menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar.

Semasa tempoh berpantang pada tahun 2012 selepas melahirkan anak yang kedua, vitamin makanan tambahan produk Shaklee untuk ibu yang berpantang. Alhamdulillaah terasa betul perbezaannya berbanding ketika berpantang anak pertama tahun 2010 dulu.. Eh, sebenarnya saya nak cerita tentang ESP Shaklee. Produk HOT SHAKLEE (^_^)  Ha, mai cik mai... Hari ni teruja nak cerita tentang ESP Shaklee...kenapa? sebab...ssshhhh... Kawan2 kat sekolah tegur saya..


"Cikgu, cikgu pakai apa ni... kulit cikgu makin cantik dan sihat lepas bersalin"...
Saya pun jawab.." Alhamdulillaah,  Just ambik vitamin Shaklee untuk ibu yang berpantang " ...Kata lagi seorang kerani sekolah "eh, iya la...saya nak try la." Saya pun tersenyum... Pastu saya cerita ngan kawan saya Alice Chin tentang alkisah tadi tu.. Kawan saya kata "Iya kak, saya pun lama dah perasan. tapi tak termaklum pada akak"... Bertambah-tambah lah saya jadi pengguna tegar ESP Shaklee...

Jom tengok pic ni... Mulanya nak ambik ESP sebab nak pekatkan air susu ibu... tapi alhamdulillah kulit ibu pula semakin Cantik dan Sihat.. nampak glowing cerah berseri (^_^)



Nak cerita lagi tentang ESP... Sebenarnya saya ni alah ngan seafood..makan seekor udang pun saya akan targaru-garu muka... yang menjadi kehairanan saya, after ambik ESP Shaklee, saya try ambik 3 ekor udang last week. alhamdulillah tak de dah rasa gatal-gatal pada muka dan badan..kata orang, bagi ibu yang menyusu, apa yang ibu makan, baby pun turut merasainya... Alhamdulillah, baby saya yang berumur 6 bulan pun tak kena effect gatal after makan udang tu(saya masih full BF ngan baby saya)...

Alang-alang bercerita berkenaan ESP ni, saya kongsikan gambar berkenaan manfaat ESP.
 




Jika berminat nak mendapatkan ESP, boleh menghubungi saya bila-bila masa sahaja. Salam tulus ikhlas dari saya.
 
Saya Pengedar Sah Shaklee di Sabah, kawasan Kota Belud, Kota Kinabalu, Papar, Sarawak, Wilayah Persekutuan Labuan dan seluruh Malaysia. Anda juga boleh menggunakan SID saya (868307) di mana-mana cawangan Shaklee untuk sebarang pembelian atau ingin mendaftar sebagai ahli Shaklee. Sebarang pertanyaan lanjut dan konsultasi, boleh menghubungi saya pada bila-bila masa sahaja (^_^)
FB: Ummu Mardhiyyah
FB Page: Vitamin Syifa' e-Shoppe
SID: 868307
Call/SMS/Whatsapp/Wechat: 0138974397
email:ummumardhiah81.blogspot.com 


Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments:

Post a Comment

 
Full design blog:jiakreatifelt.com