Sunday 2 December 2012

Keberkesanan Collagen Powder Shaklee. Hebat!

Assalamu'alaykum dan salam sejahtera. Salam Maal Hijrah 1434H kepada semua. Semoga tahun baru ni  lebih BAIK dari tahun sebelumnya. Semoga apa yang diazamkan tahun ni akan tercapai.  Semenjak dua menjak ni, makin ramai yang teruja dengan produk yang berasaskan Kolagen.

Actually, untuk pengetahuan semua, tahun ni Collagen Powder Shaklee baru je dilancarkan tahun ini, tapi dah mendapat sambutan hangat. Jom kita tengok testimoni mereka2 yang dah menggunakan Collagen Powder Shaklee ni (^_^) saya sangat teruja nak berkongsi dengan anda semua
.
Bulan Disember ini ada harga SUPER DUPER MURAH buat sesiapa yang mahu mencuba Collagen. Jangan lepaskan peluang . p.m saya ya (^_^)  (bole klik pd pic utk paparan yang lebih jelas)


Semalam plak akak Masyitah nih sharing
"... Sebelum ni, kulit tangan dia ala2 kulit katak puru … Alhamdulillah dengan izin Allah setelah 7 hari penggunaan, KULIT KATAK nya kembali licin… "
(sbb faktor aurat maaf, no photo ek, tapi boleh contact beliau utk pencerahan)
Secara umumnya, Collagen boleh membantu dalam:

 ADAKAH COLLAGEN POWDER SHAKLEE NI SELAMAT UNTUK IBU MENGANDUNG DAN MENYUSU?
Secara asasnya, produk berasaskan kolagen tak sesuai untuk ibu mengandung dan menyusu sebab dalam Collagen Powder ini mengandungi herba Pfaffia yang tidak sesuai dan ditakuti memberi kesan kepada ibu-ibu yang menyusu dan mengandung. But, don't worry, ibu mengandung masih boleh  menggunakan COllagen sebagai masker. Sekdar luaran utk masker, no problem (^_^)


LAGI TESTIMONI PENGGUNA


Yup, terbukti berkesan....

Credit to: http://sihathijau247.blogspot.com/ & www.mamaqaireen.com & alinalan.blogspot.com

Ingin dapatkan harga istimewa dari saya ? boleh hubungi saya, pengedar Shaklee yg sah dan berdaftar:
♥ Suzana Binti Saman.
♥ ID: 868307
♥ No.Contact: 0138974397
♥ ummumardhiah81.blogspot.com
♥ ummumardhiah81@gmail.com

No comments:

Post a Comment

 
Full design blog:jiakreatifelt.com