Monday 26 November 2012

Set Penyusuan yang efektif?? Nak menambahkan air susu?



بسم الله الرحمن الرحيم
الحمد لله رب العالمين والصلاة والسلام على سيد المرسلين محمد صلى الله عليه وسلم وعلى آله وصحبه أجمعين


Ketika baby saya Nur Syifa' Mardhiyyah Binti Oknan baru dilahirkan, beratnya 3.1 kg. Sekarang ni usia baby saya dah menjangkau 53 hari. Pada usianya 31 hari, beratnya sudah menjangkau 4.2 kg. Insha'Allah atas keizinan-Nya selepas mengambil Set penyusuan Shaklee ditambah lagi dengan pengambilan ESP. Semakin hari susu saya semakin banyak, dan susu agak pekat dan baby cepat kenyang... sehinggakan saya mampu mengumpul stok susu perahan EBM yang banyak selepas mencuba ESP... Ada yang pernah mendapat perahan 10-13 oz selepas penggunaan Set 3M Shaklee... Anda tentu risau kan sebab susu dah semakin merudum..atau dah nak habis cuti bersalin...stok EBM belum cukup lagi untuk si manja anda.. Jom kawan-kawan, jangan berlengah lagi. cubalah set penyusuan Shaklee ni ...insha'ALlah pelaburan anda sangat berbaloi... belum cuba belum tahu... . Penyusuan susu ibu secara ekslusif merupakan antara syariat ALlah  yang wajar didokong.Ibu Sihat, Anak Ceria..
 oh ya, Apa yang terdapat dalam ESP? Jom tengok gambar di bawah ni...

Inilah Energizing Soy Protein(ESP)..Ianya antara Hot item Shaklee.. antara fungsi utamanya ia MEMBEKALKAN TENAGA berkekalan dgn protein berasaskan tumbuhan...

Energizing Soy Protein . Good for anybody. Energy booster, beautiful skin, milkbooster, healthier pregnancy, weight management.

Baik juga utk
insomnia, migrain... Memang sangat berkesan, sbb saya pun mngamalkannya ... bukan shj menambah tenaga, tpi juga sbg milk booster. skg ni saya masih dlm tempoh berpantang krn baru bersalin.. pngunaan ESP sgt mbantu saya utk kekal bertenaga, badan semakin langsing dan dpt mnyusukn anak dgn tenang krn aliran air susu yg baik

Nak dapatkan ESP dan set penyusuan Shaklee, jom hubungi saya:
SUZANA BINTI SAMAN
Shaklee Independent Distributor
♥ ID: 868307

   Facebook :http://www.facebook.com/nurjannah.saifullah
♥ Emel : ummumardhiahh81@gmail.com

♥ Contact No.:0138974397

No comments:

Post a Comment

 
Full design blog:jiakreatifelt.com