Monday 26 November 2012

Set Berpantang yang selamat


بسم الله الرحمن الرحيم
الحمد لله رب العالمين والصلاة والسلام على سيد المرسلين محمد صلى الله عليه وسلم وعلى آله وصحبه أجمعين



ASSALAMU'ALAYKUM & SALAM SEJAHTERA...

ni adalah entri pertama saya menulis penulisan yg berkaitan dengan kesihatan diri...Untuk makluman, saya baru sahaja bersalin normal anak kedua pada 4 Oktober 2012 di Hospital Likas. Terima kasih kepada semua doktor dan jururawat yang telah merawat saya dan anak saya sepanjang berada di sana...

nak dijadikan cerita, sepanjang mengandung saya sibuk mencari maklumat tentang set berpantang  yang tidak menyebabkan baby kena jaundis. akhirnya kawan saya Hazelina memperkenalkan set C Shaklee. Alhamdulillah, sepanjang mengamalkan set C, badan saya sihat dan bertenaga. Dah boleh buat krja-kerja rumah seperti biasa (tapi pandai la juga kena ari rehat secukupny kan. namanya berpantang, betul tak?)... Berbeza ketika melahirkan anak sulung saya pada 9 Mei 2010...saya tak bermaya sehinggalah habis berpantang. susu badan pun tak banyak masa tu. dan masa tu belum ada kesedaran tentang kelebihan penyusuan ibu ni...

Set C ini adalah terdiri daripada:
1. Vita-Lea Iron Formula
2. B-Complex
3. Zinc
4. Sustained Release Vita-C 500mg...

insha'Allah nnti kita akan cerita kebaikan supplement ni dlm entri seterusnya ya
Berminat nak cuba set C ni, bole hubungi saya:
Boleh hubungi saya...

SUZANA BINTI SAMAN
Shaklee Independent Distributor
♥ ID: 868307

  Facebook :http://www.facebook.com/nurjannah.saifullah
♥ Emel : ummumardhiahh81@gmail.com

♥ Contact No.:0138974397

No comments:

Post a Comment

 
Full design blog:jiakreatifelt.com