Sunday 16 August 2015

Set Sendi Yang Berkesan Mengatasi Masalah Lutut

Pernah tak mak atau ayah atau anda sendiri mengadu sakit pada lutut dan sendi-sendi terutama apabila setiap kali bangun daripada duduk? Lutut pun terasa mencucuk? atau terasa tegang, lenguh, bengkak , sakit atau berkeriut bunyi di bahagian sendi-sendi? Sekiranya pernah, itu adalah simptom-simptom sendi tidak sihat. Jangan biarkan masalah sendi ini menghalang anda ataupun orang-orang tersayang untuk bergiat aktif dalam menjalani aktiviti kehidupan seharian.


Terdapat pelbagai cara untuk melegakansakit sendi ini iaitu melalui ubat atau suntikan dan pembedahan. Sekiranya pesakit mendapatkan ubat atau suntikan, ianya hanya dapat melegakan kesakitan dan keradangan untuk sementara sahaja, dan berisiko merosakkan organ-organ dalam tubuh badan. Manakala melalui kaedah pembedahan,  ianya melibatkan kos yang mahal dan pergerakan pesakit akan terhad dan agak terbatas.

Dalam Shaklee, terdapat set vitamin yang sangat berkesan membantu menyokong kesihatan sendi berpanjangan. Ianya merupakan kaedah pendekatan semulajadi untuk membantu mengekalkan tulang rawan yang sihat sekaligus membantu pesakit untuk kekal aktif. Ini terbukti melalui testimoni-testimoni beberapa orang pengguna set vitamin Shaklee untuk sendi dan lutut.



Dalam Set Kesihatan Sendi Shaklee ini, terdiri daripada 3 jenis vitamin iaitu Advance Joint Health, Ostematrix dan Omega Guard. Kebaikan Set Kesihatan Sendi Shaklee ini ialah:
1. Menyokong kesihatan tisu kolagen sendi
2. Menguatkan tulang rawan dan mengelakkan masalah osteoarthritis
3. Menghilangkan sakit sendi , rheumatoid, artrithis
4. Menghilangkan keradangan/ inflamasi pada sendi
5. Kembali aktif, bergerak dengan lancar tanpa rasa sakit
6. Sangat bagus untuk jantung 


Fungsi Advance Joint Health

Fungsi Ostematrix

Fungsi Omega Guard



Jangan biarkan sakit sendi dan lutut ini menganggu pergerakan orang tersayang. Tampak kecil pelaburannya tapi besar manfaatnya buat mak ayah kita.

Seriously, percayalah. Selepas mengamalkan Set Kesihatan Sendi ini, insha Allah, sakit lutut akan hilang, tiada lagi masalah sakit setiap kali nak bangun dari duduk dan nak naik tangga. Hadiahkanlah set ini untuk mak ayah insan yang paling penting dalam hidup kita.

Bagi yang berminat nak mencuba Set Kesihatan Sendi ini,  boleh menghubungi saya. Free consultation dengan setiap pembelian produk Shaklee daripada saya.

Hubungi saya: ^_^

FB: Ummu Mardhiyyah| Shaklee Independent Distributor [ID No : 868307]| Nombor Telefon: 013-8974397|Email: ummumardhiah81@gmail.com


 

No comments:

Post a Comment

 
Full design blog:jiakreatifelt.com