Tuesday 11 March 2014

Agen Shaklee Kota Belud Sabah




Assalamu'alaykum dan selamat sejahtera...

Mesti ramai yang tercari-cari agen Produk Shaklee di Kota Belud kan? Mau pegi ke Shaklee Branch Kota Kinabalu macam agak jauh kan.. nda apa.. bila-bila masa saja anda boleh menghubungi saya. Saya pengedar Sah Shaklee di daerah Kota Belud. Kalau mau COD pun boleh, inshaAllah tiada masalah, saya boleh hantarkan terus kepada anda . Mau jumpa di Pekan Kota Belud pun boleh ^_^

Boleh hubungi saya di nombor 0138974397 (Whatsapp/Wechat/SMS) atau boleh add FB saya Ummu Mardhiyyah ^_^.

Kalau mau jadi member Shaklee pun boleh, anda boleh hubungi saya di nombor yang saya nyatakan di atas. Bayaran keahlian hanya RM69 seumur hidup. Saya akan tolong daftarkan anda secara online di Shaklee2u.com.my. Anda hanya perlu maklumkan kepada saya maklumat details seperti:
1. Nama penuh
2. No.Kad Pengenalan
3. Email
4. Alamat
5. No.telefon
6. No.akaun apa sahaja bank(untuk memudahkan Shaklee Bank in Bonus sekiranya ada jualan atau belian melebihi 150 UV)
7. Nama suami (jika sudah berkahwin)
8. No.Kad Pengenalan Suami
9. No.Telefon Suami.
 

Kalau teringin nak pergi Shaklee Branch Kota Kinabalu pun boleh. Anda boleh menggunakan ID saya untuk membeli produk Shaklee di sana. SID saya; 868307. Nak tahu di mana lokasi Shaklee Branch Kota Kinabalu? Boleh tengok peta di bawah ni ye (^_^)


 Ni alamat Branch Shaklee di Kota Kinabalu:

Lot 4.1, Neutron Point, 

Lorong Poin Neutron,

Jalan Lintas Khidmat,

88300 Kota Kinabalu.


Tapi kadangkala kita nak cepat dapat barang kan, inshaAllah stok saya sentiasa ada terutama produk-produk yang hot seperti Set Kehamilan Shaklee, Set Kesuburan Shaklee, Set Penyusuan Shaklee, Set Gout,  Set Slimming Shaklee, Set Detox Shaklee, Set Diet Budget, dan macam-macam lagi.



Kalau yang melawat blog saya ni adalah sekitar Sarawak dan Semenanjung, anda boleh lawati branch-branch Shaklee pada alamat di bawah ya dan boleh menggunakan SID saya 868307 untuk mendapatkan harga ahli.

Cawangan-Cawangan Shaklee Malaysia

Ibu Pejabat Shaklee Malaysia

Shaklee Products (M) Sdn Bhd
A-3A-02, Empire Tower
Empire Subang,
Jalan SS16/1,
47500 Subang Jaya,
Selangor Darul Ehsan
Peta Lokasi
Telefon :603-5622 3188
Fax : 603-5622 3199
E-mel : support@shaklee.com.my
Waktu Perniagaan
Isnin hingga Sabtu: 10:00 pagi hingga 7:00 malam
Sila hubungi:
Khor Cheng Huat, Pengurus Kanan Operasi



Klik pada gambar untuk papar yang jelas ^_^








No comments:

Post a Comment

 
Full design blog:jiakreatifelt.com