Tuesday 25 February 2014

Set Kehamilan Shaklee Terbaik



Hari ni mood nak cerita tentang Set Kehamilan Shaklee Terbaik untuk pilihan ibu masa kini. Tumpang gembira kerana kawan-kawan kat sekolah ramai yang dah hamil. Alhamdulillah. Sepanjang saya hamil anak kedua Nur Syifa' Mardhiyyah, saya berusaha untuk mencari set bersalin yang selamat untuk ibu dan bayi bakal dilahirkan. Akhirnya saya terjumpa Set Bersalin Shaklee.. Yang bestnya, sebahagian besar Vitamin dalam Set Bersalin Shaklee, boleh di ambik semasa mengandung dan semasa penyusuan iaitu B Complex, Vitamin C, Vitalea Iron Formula, Ostematrix Kalsium dan Energizing Soy Protein (ESP). 

Eh, entri kali ni saya bukan nak cerita tentang Set Bersalin Shaklee tapi saya nak cerita tentang Set Kehamilan Shaklee terbaik untuk kesihatan ibu dan bayi yang dikandung.

(Untuk paparan lebih jelas, klik pada gambar)


Ibu-ibu yang penyayang, memandangkan anda kini sedang hamil, amat penting bagi anda makan secara sihat. Ini demi memastikan bahawa anda dan bayi dalam kandungan mendapat kesemua nutrien yang diperlukan.
Jika anda sedar bahawa cara pemakanan anda tidak begitu baik, inilah masanya untuk anda mula mengamalkan diet yang sihat dan seimbang. Hidangan harian anda mestilah merangkumi variasi makanan daripada empat kumpulan makanan berikut:
  • Buah-buahan dan sayur-sayuran: Anda boleh membelinya dalam bentuk segar, sejuk-beku, dalam tin, kering atau sebagai jus. Sasarkan untuk memakan lima hidangan dari kumpulan ini sehari. .
  • Makanan berkanji: Ini termasuk nasi, roti, pasta dan kentang. Cubalah pilihan daripada bijian penuh.
  • Makanan yang kaya dengan protein: Ini termasuk daging dan ayam tanpa lemak, ikan, telur dan kekacang. Cuba sasarkan dua hidangan ikan seminggu termasuk ikan yang berminyak.
  • Produk tenusu: Ini termasuk susu, keju dan yogurt yang kaya dengan kalsium.
Jika ibu-ibu khuatir buah-buahan dan sayur-sayuran yang diambil mungkin terjejas dan tercemar akibat racun serangga atau bahan kimia lain. Ataupun khuatir kehilangan nutrien dalam makanan, gangguan penyerapan nutrien dari makanan akibat daripada pengambilan kafien, gula dan garam berlebihan... Kini ibu-ibu tak perlu bimbang.. Set Kehamilan Shaklee Terbaik dan Pilihan yang tepat untuk ibu-ibu masa kini.

Apa yang ada pada Set Kehamilan Shaklee? InshaAllah saya akan terangkan pada entri yang seterusnya ya.
Salam tulus ikhlas dari saya.

Saya Pengedar Sah Shaklee di Sabah, kawasan Kota Belud, Kota Kinabalu, Papar, Sarawak, Wilayah Persekutuan Labuan dan seluruh Malaysia. Anda juga boleh menggunakan SID saya (868307) di mana-mana cawangan Shaklee untuk sebarang pembelian atau ingin mendaftar sebagai ahli Shaklee. Sebarang pertanyaan lanjut dan konsultasi, boleh menghubungi saya pada bila-bila masa sahaja (^_^)
FB: Ummu Mardhiyyah
FB Page: Vitamin Syifa' e-Shoppe
SID: 868307
Call/SMS/Whatsapp/Wechat: 0138974397
email:ummumardhiah81.gmail.com 


Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments:

Post a Comment

 
Full design blog:jiakreatifelt.com